در راستای تکریم و تقدیر و تشکر از فعالیت های ارزشمند گروه های آموزشی صورت پذیرفت؛

دیدار مدیران حوزه آموزش دانشگاه با اعضای هیأت علمی گروه مکانیک

۱۷ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۴ کد : ۲۸۹۱۳ اخبار ستادی
تعداد بازدید:۴۰۷
دیدار مدیران حوزه آموزش دانشگاه با اعضای هیأت علمی گروه مکانیک به‌عنوان بزرگترین گروه آموزشی در هفته‌های آغازین سال تحصیلی جدید روز دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ در فضای صمیمی انجام شد.
دیدار مدیران حوزه آموزش دانشگاه با اعضای هیأت علمی گروه مکانیک

به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی دانشگاه بیرجند، در نشست هم‌اندیشی که با حضور معاون آموزشی دانشگاه، اعضای هیأت رئیسه دانشکده، مدیران حوزه آموزش و اعضای هیأت علمی گروه مکانیک برگزار شد، مسائل و چالش‌های گروه آموزشی و حوزه آموزش دانشگاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این نشست سه‌ساعته، دکتر رضوی، رئیس پردیس مهندسی، ضمن خوش‌آمدگویی، گزارشی از فعالیت‌های دانشکده ارائه کرد. سپس دکتر حسینی واشان، معاون آموزشی دانشگاه، با تقدیر از خدمات ارزشمند اعضای هیأت علمی و کارمندان این پردیس، گفت: “موتور محرکه دانشگاه گروه‌های آموزشی هستند. پیشرفت علمی دانشگاه با همیاری، همفکری و هم‌افزایی تک‌تک اعضای هیأت علمی محقق می‌شود. اعضای هیأت علمی به‌عنوان نخبگان علمی باید مورد تکریم و تعظیم قرار گیرند و شأن هیأت علمی رعایت شود.” وی ادامه داد: “در این دوره، سیاست کلان هیأت رئیسه و حوزه آموزشی دانشگاه در راستای ارج نهادن به فعالیت‌های ارزشمند اعضای هیأت علمی بوده و هست و در همین راستا، قانون جهش علمی، فرایندهای ترفیع، پایه تشویقی و تبدیل وضعیت در اسرع وقت اجرا و بررسی می‌شود.”

در ادامه این جلسه، اعضای هیأت علمی گروه و مدیر گروه، ضمن اشاره به برخی مشکلات از جمله کمبود کارشناس، فضای آزمایشگاهی، تجهیزات آزمایشگاهی و فرسوده شدن بخشی از تجهیزات از جمله پروژکتور کلاس‌ها، پیشنهاداتی برای حل مشکلاتی مانند کاهش انگیزه دانشجویان و ضعیف بودن پایه علمی دانشجویان ورودی ارائه کردند.

همچنین در این جلسه، مدیران به بخشی از سوالات مطرح‌شده توسط اعضای هیأت علمی پاسخ دادند. در پایان، بر ضرورت پویایی گروه‌های آموزشی، ارتباط مؤثر با دانشجویان و توجه به مسائل جاری دانشجویان و اعضای هیأت علمی در راستای توسعه و پیشرفت دانشگاه تأکید شد.

گروه مکانیک دانشگاه دارای ۲۱ عضو هیأت علمی در مراتب علمی استاد، دانشیار و استادیار است و در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی دانشجو می‌پذیرد.

کلید واژه ها: گروه مکانیک مدیران آموزش

آخرین ویرایش۱۷ مهر ۱۴۰۳